Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

olen kassialma!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

olen kassialma!

are you feeling fashionable?

lauantai 18. lokakuuta 2008

 

olen kassialma!

Kävin tänään kirppistelemässä. Ensin kutosratikalla kierrätyskeskukseen ja sen jälkeen ÄÄNESTÄMÄÄN. Mulla ei yleensä oo minkäänlaista mielenkiintoa tommosia juttuja kohtaan, mut ....

Ratikkapysäkille kävellessä tuli vastaan 2 pappaa:
Pappa1: Terve!
Nadja: ... Moi?!
Pappa2: Tästä se lempi leimahtaa!
:DDd Papat on luvvv.

Kävin myös vähän seikkailemassa; malmin pelastusarmeijan kirppiksellä ja pöytäparkissa, joissa en ollu koskaan käyny.

Tykkäsin kovasti päivän asusta, joka näytti tältä:


(piti sensuroida väsypääilme)



Panta kierrätyskeskuksesta (0,20e!!)
Huivi H&M
Nahkatakki ebay
"Mekko" kultasilla ankkurinapeilla on oikeesti hame. Ostettu Tyylitaivas-tapaamisessa Fidan outletista.
Vyö kirppis
Laukku aava vintage
Saappaat kirppis
Ja Melodican kangaskassi on maailman paras kassialmailukassi ♥

Tänään saalistin seuraavat:



Mustat vintagesaappaat kierrätyskeskuksesta 2e!



Mustat mokkanahka-kiiltonahka-tavallinennahka-vintagesaappaat myös 2e.

Noitten lisäks ostin semmosen lepakkohihasen neuleen joka makso 2e. Eli kierrätyskeskusostoksista olis tullu yhteensä 6e, mut sain opiskelijakortilla alennusta! Kaikki makso siis yhteensä 4,80 :))

Sieltä pelastusarmeijan kirppikseltä ei löytyny mitään, mut pöytäparkista löyty kaikkee kivaa:



Hopeenharmaa superhuivi 2e.



H&M Trendin mekko 4e. Mekko on siis kokonaan musta, piti muokata tota että noi "laskokset" näkyis.




Hennesin takkijuttu 1e. Toi on mulle liian pieni rinnasta, kuten kuvasta näkyy.



Musta tekonahkanen tikkilaukku 2e (ostin ton varalaukuks jos mun rakas aavavintagelaukku kuluu loppuun joskus)

Ja mokkanahkanen Pertti Palmroth -laukku kultaketjulla 4,80!!!! Rakastan tota jo nyt!


En nyt ehi kirjotteleen enempää, koska pitää huomenna herätä jo kaheksalta hyi. Meen siis taas kirppisteleen, mut tällä kertaa ei tarvi mennä yksin. Sain värvättyä mukaani Saaran (joka on siis ainut tyyppi meiän koulusta jonka kaa hengaan muutenki)

Hyvää yötä kivat tyypit :)

Kommentit:
äää ihan super ihania löytöjä taas! + ihana asu!
 
Uuh la la noi sun löydöt! Oon kade :D
 
Tuo rusetti on kyllä ihana :) Jotenki kivasti piristää tota asua. Ja ihania löytöjä! Miksen mä löydä koskaan mitään :D
 
"Tästä se lempi leimahtaa!" Haha, en kestä!:D:D:D Repesin ääneen!:D
 
Voih, ihania saappaita<3
 
Siis noi ekat saappaat on hienot! Löysin vähän samanlaiset mutta harmaat, tosta lähikirpparilta, hinta 10e, ois niin tehny mieli ostaa mutta oli liian hintavat.
 
Miten löydät kaikkee noin hyvin! Must tuntuu, et mä en koskaa löydä mitää. :/
 
Itseasiassa bongasin sut siellä kutosen ratikassa :3 ! Ootpa tehny kyllä ihania löytöjä, varsinki noi saappaat! 8)
 
moikka! tunnut tekevän mahtavia löytöjä myös nettikirppiksilla, ebayssä ja huutonetissä (?) ainakin. mä en löydä sitten ikinä mitään! osaisitko suositella jotain hyviä hakusanoja/myyjiä? :) ja sitten ebaystä sen verran, että onko ebayllä erikseen amerikkalaiset ja sitte englantilaiset sivut? oonko käsittäny oikein, että amerikasta tilatessa voi rapsahtaa tullissa vielä veroja, mutta englannista tilatessa ei, kun kerta liikutaan euroopan sisällä? ISO kiitos jos jaksat vastata!
 
bongasin sut eilen :]
 
heei muakin kiinnostais kuulla vastauksia tohon anonyymin kommenttiin, ainakin toi britti ebay kiinnostaa. :D oon ihan tumpelo näissä asioissa nimittäin.
 
Sulle on haaste mun blogissani!

Ihania löytöjä!
 
Ihana tuo henkkamaukan bolero ja muutkin löydöt ja tietysti asu! :)
 
No nyt iski kyllä kateus: ihana asu, ihania löytöjä, ihana sinä! :D Onneksi huomasin edes jotain mihin samaistua: mullakin on punaista kynsilakkaa :D
 
Ihania löytöjä. Varsinkin nuo kengät. Ottaisin ne molemmat mielelläni itsellenikin.:)
 
kivat saappaat ja huivi oli hyvä löytö!!
 
Ei oo reilua, melkein joka postauksessa esittelet jotain uutta ja ihanaa! Vähintään 75% löydöistäsi kelpaisi minullekin:--) Miltähän vaatekaappisi näyttää?
 
Voi herranjumala miten kivoja löytöjää!! :o en ala.
 
Sulle on tunnustus blogissani. :)
 
vau mitä löytöjä :--D! oon kateellinen :D

ida
 
ihanat saappaat <3
voi ei must tuntuu et kaikki muut paitsi minä on jo käyny äänestämässä.. x(
 
Hirveästi hyviä tuotteita halvalla! Pitää alkaa etsimään noita kunnon kirppiksiä, jos löytyis jotain kivaa :)
 
Tunnetko BB-Harrin? :D
 
Miten mä löysin sun blogin vasta nytten :o Just ihana blogi ja apua vähän sulla on hieno tyyli ;)
 
Oikeesti ihan mielettömän ihania juttuja löysit! Oon niin kade, haluun noi kaikki! Erityisesti toi H&M lyhyt takki/bolero ja mekko ja huivi on ihania! Ja toi päivän asun panta ooh<3<3
 
cherrie: kiitos <3

idhren: kiitti :D

dally: rakastan sitä rusettipantaa <3 niin ja kiitos :)

moumou: vähänkö mä repeilin niille papoille :DD

ssu-: kiitti :)

peppi: kiitos! ei mun mielestä 10e saappaista oo paha. harmaat saappaat olis kivat :)

vadelma: en tiiä. oon niin hyvä saalistamaan tai jotain :D

reltsu!: iik voi ei :D olitko se tyttö joka tuijotti mua paljon? :D

anonyymi: hyviä hakusanoja on kaikki kivat vaatemerkit kuten topshop ja forever 21. jenkkiebaysta tilatessa voi tulla niitä veroja, muttei alle n. 45euron tilauksista. ja enkkuebaysta ei tuu postikuluja. toivottavasti tää vastas sun kysymyksiin. :)

anonyymi: iik! missä? :D

aija: :)

minthi: kiitos haasteesta! :)

anette: kiitti :)

stargirl: hahah kiitos :D en yleensä käytä punasta kynsilakkaa, mut piti vähän revitellä :D

apple: kiitos :)

pipari: kiitti! :)

joker: hahah. no mun vaatekaappi näyttää täydeltä ja sotkuselta :D

ella: :DD

vadelma: kiitos paljon <3

puukkohupparitytöt: kiitti :)

laura: eihän sulla vielä mikään kiire oo :D

kullanmuru: suosittelen lämpimästi :)

mau: oon ollu sen kaa pari kertaa samoissa bileissä koska meillä on yhteisiä kavereita. :)

anonyymi: parempi myöhään kun ei milloinkaan! ;) ja kiitos <3

nami: kiitos :D
 
Miks mä en ole löytänyt pöytäparkista koskaan yhtään mitään ja sä teet tollasia löytöjä?
 
Enköhän 8D pakko sitä oli tuijotaa, ku ekaks en ollu varma olitko se sä ja on se jännä nähä muotibloggari :3 !
 
Heipsan. Eksyin blogiisi ja ihailin löytöjäsi. Oon itse suunnitellu vieväni kuteitani myyntiin, koska ei enään mahdu kaappiin/käyny liian pieniksi. Sain sulta idean tohon pöytäparkkiin(kiitos siitä)ja tilasinki pöydän sinne neljäksi päiväksi (alkaen pe 6.3) En haluis mitenkään mainostaa ;) mut saattaisit löytää lisää kivoja löytöjä. Vien farkkuja,paitoja,kenkiä,hameita, vöitä ja kaikkea muuta kivaa sinne, et tervetuloa ostoksille =)

- Anna
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]