Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

i was blind before i met you

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

i was blind before i met you

are you feeling fashionable?

perjantai 3. lokakuuta 2008

 

i was blind before i met you

Ainoot hyvät puolet kipeenä olemisessa on, että saa ottaa saman päivän aikana kolmet päiväunet eikä kukaan valita, saa olla yöpuvussa aamusta iltaan ja juoda teetä litrakaupalla. Silti mulla on lähipäivinä ollu tosi tylsää. Oon vaan lillunu kahen paksun peiton alla vuodesohvalla ja kattonu telkkaria.
Tänään lueskelin jotain vanhoja Trendejä ja kuuntelin Bright Eyesiä. Toi on jotain maailman ihaninta ♥

Mulla ei oo ollu koko päivänä kuumetta (huraa!) joten oon myös istunu koneella. Löysin ebaysta mm. maailman täydellisimmät vintagesaappaat:





Noissa on VETOKETJUT takana!!!! Ja varret ylettyy polven yläpuolelle voi namm.
Mutta noi on mulle liian isot ja noitten tän hetkinen hinta on postikuineen reilusti yli 100dollaria, vaikka kohteen sulkeutumiseen on vielä kolme päivää aikaa.
Nyyh.

Löysin ebaysta myös kivat talvikengät tai jotku. En vaan osaa sanoa että onko nää nyt niiiin hienot. Mitä mieltä te ootte näistä?



Hinta postikuluineen n. 40e.


Oli tarkotus esitellä teille sen edellisessä postauksessa mainitun h&m paketin sisältö, mut kaikki(!) vaatteet oliki liian isoja. Joko oon laihtunu paljon tai arvioin kokoni ihan väärin. Pidin paketista vaan huivin ja kaulakorun, jotka esittelen myöhemmin.
Eetu tilas semmosen ruutupaidan, jonka ruutujen väri oli h&m:n mukaan kirkkaanpunanen, mut se oli livenä oranssi! Kiitos.

Eetusta puheen ollen, se on jo melkeen oppinu "tavoille". Se on ostanu kolmen päivän sisällä kahet kengät ja yhen paidan.
Kohta seki perustaa muotiblogin! :D

Tähän loppuun vois laittaa vielä ihanan biisin jolla on ihana musiikkivideo.



Bright Eyes - First Day Of My Life. Aww.

Huomenna ajattelin esitellä kaikki mun laukut, vyöt tai kengät. Mitkä te haluutte nähä ekana?

Kommentit:
Ekana kengät! :]
 
Voii miten ihana biisi ja video! Kenkä esittelyä taidan eniten odotella. :)
 
esittele vyöt! :>
 
Siis noi vetskarisaappaat on ihanat! Sopis sulle tosi hyvin. Ne toiset kengät ei mun mielestä oo mitenkään kummoset..

Esittele joko kengät tai laukut eka.
 
laukut!
 
kengätgätgätgät!!
 
Kengät ekaks!
 
No kengät tietysti!
Terveisin
Sohvi
 
KENGÄT ensin!<3
 
kengät ekana! ja haha muotibloggaajapariskunta olis aika cool.
 
Kengät! Kengät saavat ääneni!
 
ekaks kengät!
hyvä jos oot paranemaan päin, ite oon kyl nyt tullu kipeeks :<<
 
KENGÄT ESILLE !
 
Ihanat noi saappaat, kelpaisi mullekin<3 Ihan täydelliset!
 
oih, aivan ihanat nuo nilkkurit eikä hintakaan ainakaan vielä ole paha:))
 
kengät !!
 
Ekana laukut! ei kengät! Eipäs kun laukut! Kyllä mä enemmä laukkufriikki oon ku kenkäfriikki, eli laukut eka ;) Noi vetskarisaappaat on ihan mielettömät, en voi ees sanoin kuvailla kuinka ihastunut olin ku näin ton kuvan! aaaawwww!
 
ekana laukut!<3
 
LAUKKUJA LAUKKUJA LAUKKUJA <3
 
aah bright eyes <3
tulispa ne suomeen.

-saana
 
Oi luv, noi saappaat! ja noi nilkkurit on kivat kans.

Kengät ekana!
 
Laukut :D
 
Yhdyn joukkoon, kengät ekaks ;D
 
Ihan älyttömän hienot noi vetskari saappaat! vautsi vau :)
Pikaista paranemista <3
 
Mulla on käyny muuten monesti kans tollee H&M postimyynnistä tilatessa et vaatteet on ollu ihan liian isoja! Tuntuu et niil on joku reilumpi mitotus, kun taas H&Mn liikkeistä saa ostaa aina isomman koon kun mitä oikeesti on..
 
Kengät ekana! Ja laukut. Nam.
 
mä haluun noi kengät! mikä koko ? pist linkki ?
 
Ouuu noi vetskarisaappaat, ihanat ! ♥
 
Hei muuten, ootko käyny Kulosaaren yhteiskoulussa yläasteen? Bongasin tän sun blogin, ja näytät tosi tutulta:)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]